Žaliosios pupelės su grietinėle

Originalus receptas

800 g žaliųjų pupelių,
1 šaukštas sviesto,
truputis cukraus,
1 šaukštas miltų
1 stiklinė grietinėlės,
druskos,
petražolių lapų.


Nuo žaliųjų pupelių anksčių nuplėšyti gysleles, pupeles supjaustyti įstrižai, išvirti pasūdytame vandenyje ir nukošti. Pakepinti svieste miltus, sudėti į pupeles, pasūdyti, įpilti stiklinę grietinėlės, įberti truputį cukraus ir virti, kol išgaruos skystis ir grietinėlė bus reikiamo tirštumo. Norint, kad patiekalas rūgštelėtų, vietoj grietinėlė reikia naudoti grietinę, įpilti truputį sultinio ir patroškinti. 


Patirtis ir patarimai

Labai daug ką patarti neturiu - tai labai paprastai paruošiamas patiekalas arba garnyras - čia kaip Jums labiau patinka. Patarčiau tik keturis dalykus: pupeles virti kokias 2 minutes; nukošus perlieti šaltu vandeniu, kad būtų traškesnės; troškinant nepadauginti miltų (kaip padariau aš, nors įtariu, kad čia belgiška grietinėlė kalta, nes gaminau jau du kartus, o kaip per tirštas padažas - taip per tirštas); jei mėgstate - pagardinti česnaku - palčiki abližyte.

Baisiai skanu su bulvytėmis arba/ir kokia troškinta mėsyte ar kotletukais..... mmmm. Skanaus!

P.S. Tik nesupratau, kur dėti petražolės lapus ;)


Komentarai

  1. Aš petražoles susmulkinus užbarstyčiau ant pupelių, visur jas barstau, tai man rodos ir čia tiktų.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Geras variantas :) aš gal būčiau patroškinus su petražolėm (bet neturėjau jų). Kita vertus, prisipažinsiu, kad aš nelabai ir mėgstu petražolės. Retkarčiais.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą