Zawadzka has got style

Foto iš http://www.liveauctioneers.com/item/7596113





















Mus pastebėjo. Malonumas neišpasakytas. Ir Zawadzka has got style! O jau buvome įsitikinusios, kad esame pakankamai senamadiškos (XIX a.!) moteriškaitės :) Ačiū Aušrai už prizą-siurprizą!

Apie viską iš eilės, kaip to reikalauja griežtos nominacijų taisyklės. Tram pam pam paaam!















Taisyklėse numatyta, kad gavęs nominaciją nominantas turi:
- asmeniškai padėkoti tinklaraščio autoriui, suteikusiam šį apdovanojimą;
- Papasakoti apie save septynias tiesas;
- paskelbti penkiolika kitų tinklaraščių, kurie jų nuomone verti stilingo tinklaraščio vardo;
- Pranešti jiems apie tai asmeniškai.


Tiesos (kaip sunku...):
- esu kaunietė;
- gaminti išmokau Šilinkoj;
- mano akys rudos;
- esu humanitarinių mokslų daktarė;
- pradedu gyventi Briuselyje;
- man patinka keliauti;
- turiu teises, bet nevairuoju.

Na, su šia dalimi susitvarkiau (galvojau, kad bus sudėtingiau).

Dublis antras - stilingi tinklaraščiai. Pirmiau pagalvokime, kas galėtų būti stilingas. Tai ne tik įspūdingo dizaino dienoraščiai, bet nuosekliai knebenantys tą pačią temą, plačiai užgriebdami nuo iki. Išvardinti, kurie mano nuomone yra stilingi, gana sunku, nes ... mažai jų skaitau. Bandau-darau, kaip sakydavom vaikystėje. Ir tikrai dėlioju ne pagal stilingumą, o pagal abėcėlę :)

- būk bibliotekininku
- Forelles receptai  
- Neringos blogas
- Pragaro virtuvė
- Savaitgalio rendez-vous
- Tinginiai irgi verda
- Villa apls 
- Kvepiantis urvas

.... na, ne....penkiolika tikrai nesigaus... stop.

Dar labai patinka FXcuisine ir....



Komentarai

Rašyti komentarą